Na tvorbě jeho obsahu spolupracujeme se sedmi partnery, kteří jsou na poli vzdělávání uznávanými odborníky s dlouholetými zkušenostmi. Obsahoví partneři byli vybíráni tak, aby dokázali oslovit všechny účastníky vzdělávacího systému – děti, rodiče, učitele, ředitele i zřizovatele.
Vyhodnocování projektu má na starosti organizace Schola Empirica.
Za projektem Eduzměna na Kutnohorsku stojí Nadační fond Eduzměna.
Usiluje o kvalitní vzdělávání pro všechny děti. Jejich cílem je, aby každé dítě zažilo ve škole přijetí a úspěch a mohlo naplno a s radostí rozvíjet svůj potenciál. Tomu v praxi napomáhají funkční strategie komunikace a výukové přístupy a metody, které podporují dětské duševní zdraví a rozvíjejí schopnost dětí zdravě se zapojit do společnosti. V rámci Eduzměny chce přispět k tomu, aby školy ve vybraném regionu byly bezpečným a vstřícným prostředím pro všechny děti bez rozdílu.
Podporuje proměnu vzdělávání v České republice tím, že o něm systematicky informuje veřejnost. Z jejich pohledu je většina současné pozornosti směřována do škol, ale trochu opomíjeni jsou rodina a zřizovatelé. Bez jejich zapojení ovšem potřebných změn dosáhnout nelze, proto EDUin soustavně pracuje na tom, aby rodiče, úředníci i politici měli dostatek podstatných informací a věděli, co konkrétně mohou pro zlepšení českého vzdělávání udělat. A právě tuto dovednost přináší i do týmu Eduzměny.
Prostřednictvím učitelů zapojených do projektu mění přirozeně a odspodu výuku fyziky a digitálních technologií ve třídách po celé ČR. V rámci Eduzměny vidí smysl ve sdílení zkušeností a know-how obsahových spolutvůrců a všech aktérů v cílovém regionu. Změna má tak daleko větší naději.
Dlouhodobě se vztahuje k vizi iniciativy „Úspěch pro každého žáka” a snaží se přispívat k jejímu naplňování. Eduzměna je pro ně příležitost spolupracovat na tvorbě a zavádění změny v přístupu ke vzdělání, díky které se bude každé dítě učit naplno a s radostí.
Jejich vizí je škola, která reaguje na potřeby 21. století. Škola, v níž má kreativita své stabilní místo, je bezpečným prostorem otevřeným pro rozmanitost názorů, zážitek a motivaci učit se. Eduzměnu vidí jako skvělou možnost jejich vizi naplnit a šířit ji v regionech dále. Úzce spolupracují i s Fakultou humanitních studií Univerzity Karlovy.
Projekt, který zaštiťuje organizace Step by Step ČR, pracuje na tom, aby učení dávalo smysl a dělalo radost. Cílí na vztah dětí ke studiu a ke škole a rozvíjí jejich kompetence k řešení problémů. V rámci Eduzměny může mimo jiné jasně díky nastaveným parametrům ověřit konkrétní dopady na kvalitu škol a učení dětí.
Podporuje diskusi mezi rodiči napříč sociálními skupinami a zvyšuje jejich informovanost o tom, jak se mohou do vzdělávání svých dětí zapojit, jak mohou komunikovat se školou a řešit případné problémy. V rámci Eduzměny chtějí ve vybraném regionu podpořit aktivní rodiče a přispět ke konstruktivní spolupráci mezi rodinou a školou. Rodiče by měli být považováni za partnery, kterých se vzdělávání vlastních dětí týká a záleží jim na jeho kvalitě.
Schola Empirica – dlouhodobě se zabývá vyhodnocováním inovativních vzdělávacích aktivit. Jejich motto zní: „věda pro lepší výchovu, vzdělávání a rodičovství.“ S jejich pomocí chce Eduzměna sledovat, jak se daří naplňovat cíle projektu i to, co funguje a co ne a proč tomu tak je. Žádný projekt s ambiciózními cíli se totiž neobejde bez zpětné vazby a neustávajícího učení se.
MAS Lípa pro venkov je organizací zastřešující v Kutnohorském regionu trojstrannou spolupráci veřejné správy (obcí a mikroregionů), podnikatelské sféry (zjeména živnostníků a zemědělců) a neziskového sektoru (spolků, …). Hlavním předmětem činnosti je zprostředkování grantu a dotací pro fyzické a právnické osoby z regionu, v němž MAS působí. MAS zveřejňují výzvy pro místní žadatele o granty, zajišťují konzultace, administrativu, hodnocení a výběr projektů k financování. Kromě toho ještě realizují další informační, vzdělávací, poradenské činnosti a přímé projekty.