Jak řešit vzdělávání žáka s podezřením na skryté záškoláctví? A na co je potřeba myslet u žáků s odlišným mateřským jazykem?
Především na tato témata se soustředil první kazuistický seminář, který jsme jsme uspořádali koncem listopadu ve spolupráci s MAP Kutnohorsko a ČOSIV. Své zkušenosti a řešení z praxe sdílelo na 32 účastníků z různých organizací: zástupců školních poradenských pracovišť, pracovníků sociálních služeb, zástupců školského odboru a OSPOD, Centra pro integraci cizinců, zástupců zdravotního sektoru, psychologických služeb a neziskových organizací zaměřujících se na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – ČOSIV a META.
Právě tato témata si vyžadují širší diskusi a mezioborovou spolupráci, o níž je mezi odborníky na Kutnohorsku jednoznačně zájem.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.